Четвер, 24.06.2021, 09:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Публікації | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Студентська конференція МДАУ 2009 [67]
Студентська конференція МДАУ 2010 [24]
ЧДТУ 2010 [38]
VII Міжнародна науково-практична конференція "Облік, контроль і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю" 14-16.04.2010. м. Черкаси
Фінансовий словник
Курс акцій, облігацій та інших цінних паперів
Курс акцій, облігацій та інших цінних паперів — ціна акцій, інших цінних паперів на фондовій біржі. Курс прямо пропорційний розмірам дивідендів і процентів та пропорційний величині позикового процента.

Кушнір І.В. Фінанси

Пошук
Статистика
Кафедра фінансів
Головна » Статті » Матеріали конференцій » Студентська конференція МДАУ 2009

ІНТЕРНЕТ – ТЕХНОЛОГІЇ В ОБСЛУГОВУВАННІ КЛІЄНТІВ БАНКУ
Л.В. Швець, студентка групи Б 2/1
Миколаївський державний аграрний університет
Науковий керівник Н.В. Данік

Проблема сутності інтернет-технологій в обслуговуванні клієнтів банку сьогодні досить актуальна. Масштабна інтернетизація суспільства, поява все нових і нових банків, зростання потреб, які клієнт висуває до банку і банківської системи як такої, спричинили виникнення такого феномену як інтернет-банк (повне віддзеркалення послуг, що надає звичайний банк, в Інтернеті).
У світовій практиці наявність інтернет-послуг, які надають банки, вже стала звичною і сприймається клієнтами як належне. Проблема полягає в тому, що організація та впровадження таких систем в Україні є досить складною у зв’язку з відсутністю відповідного законодавства та неможливістю оподаткування через Інтернет.
Взагалі спостерігаємо таку тенденцію, що поступово сучасні банки переходять від «швейцарського консерватизму» до американського «хай-тек». Невід’ємною частиною переходу до вищого рівня банківської системи є вдосконалення обслуговування клієнтів банку – зручність, якість та швидкість обслуговування. Саме для задоволення цих потреб більшість сучасних і закордонних банків використовують Інтернет.
При обслуговуванні клієнтів через Інтернет банку необхідно дотримуватись таких принципів банківського обслуговування: доступності, простоти використання, конфіденційності (особливо актуально для обслуговування клієнтів через Інтернет) оперативності, комплексності, збереження цілісності інформації, аутентифікації (покупці і продавці мають бути впевнені, що всі сторони, що беруть участь в операції, є тими, за кого себе видають). Зручність користування Інтернетом для клієнтів банку обумовлена тим, що скориставшись мережею Інтернет, клієнт отримує можливість у режимі реального часу відстежувати надходження коштів на його рахунки і оперативно здійснювати всі необхідні платежі.
На жаль, сьогодні жоден з вітчизняних банків не може видати кредит через Інтернет з повною функціональністю.
Пасивні операції, що надаються через Інтернет, як правило, зводяться до управління рахунком та отриманням інформації про нього.
Діють такі інтернет-системи взаємодії клієнта з банком:
• Інтернет-банкінг – технологія віддаленого банківського обслуговування, яка дає змогу клієнтові отримувати банківські послуги, не відвідуючи банківський офіс(домашній банк). Ця технологія з’явилась на початку 80-х років ХХ ст. І з того часу набула популярності у світовій практиці банківської діяльності.
• Wap-банкінг – схема роботи аналогічна, з тією відмінністю, що всі операції клієнт виконує з мобільного телефону, а не зі стаціонарного комп’ютера.
• Sms- та e-mail-банкінг – мають лише інформаційний характер (надають інформацію про залишок коштів, про щоденний рух коштів).
• Інтернет-еквайринг і процесінг – забезпечують роботу банку з платіжними картками в Інтернет.
Таким чином банківські операції в Інтернет вигідні і для користувачів(заощадження часу, зручність використання), і для банків(залучення клієнтів). Але банківській системі України ще далеко до європейських стандартів інтернет-обслуговування через недосконалість дистанційних операцій(відсутність системи цифрових підписів, обов’язкове хоча б разове відвідування банку). Та незважаючи на труднощі з впровадженням інтернет-технологій у банківській сфері, з кожним днем кількість бажаючих зайняти свій сегмент ринку банківських інтернет-технологій збільшується. Саме тому можна припустити, що саме банки, які першими досягнуть відображення своєї діяльності в Інтернеті, займуть провідні позиції на банківському ринку України.

Категорія: Студентська конференція МДАУ 2009 | Додав: fin (24.02.2009)
Переглядів: 20536 | Коментарі: 68
Всього коментарів: 6
0
6 Bryanartit   [Матеріал]
I love HL12

0
5 Stanleyimmob   [Матеріал]
樹林美食 內容:特色美食http://www.yuesiang.com/category/shulin-food/

0
4 odneyfuck   [Матеріал]
Привет!
Хочу купить крепеж. Кто может что-то посоветовать?
Какая фирма поставляет хорошие крепеж?
Видел вот на этом сайте: http://www.orelmet.ru
Цены кажется нормальные, но я в этом не спец, поэтому если покупали дешевле, подскажите где. Где можно найти оптимальное соотношение цена-качество?

0
3 nobmdvkhct   [Матеріал]
Meine Erfahrungen vom 7 Juni 2009

Tach auch

Sie lieben den Körperkult?
Erfahrungen Femmestyle Klinik
Niemand operiert besser Faltenkorrektur
Warum also noch suchen?

Gehen Sie zur Femmestyle Webseite und bekommen Sie alle Informationen über

<a href=http://www.femmestyle.eu/>Bruststraffung günstig</a>
Ein toller Tip von tortenfischpaifemmealledomains 444
do svidaniya

0
2 Clau   [Матеріал]
I'm out of laeuge here. Too much brain power on display!

0
1 Дима   [Матеріал]
Наталья Вадимовна, если будет такая возможность, попросите кого-нить из студентов написать об такх платежных системах как Webmoney, PayPal etc. Было бы весьма интересно. Им тоже (по крайней мере им полезно)

Ім`я *:
Email *:
Код *:

Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright І.В.Кушнір © 2008-2021