Понеділок, 25.11.2024, 08:57
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Державні фінанси [8]
Електронні підручники кафедри [2]
Фінансовий словник
Прогнозування
Прогнозування — науково обгрунтоване припущення вірогідності розвитку подій або явищ на основі статистичних, соціальних, економічних та інших досліджень.

Кушнір І.В. Фінанси

Пошук
Календар
«  Жовтень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Статистика
Кафедра фінансів
Головна » 2009 » Жовтень » 26 » Де взяти кошти для антикризового бюджету?
22:20
Де взяти кошти для антикризового бюджету?
Чи потрібна Україні влада? Ні, Україні не потрібна корупційна неефективна влада. Міняються партійні кольори, але за весь час незалежності - жодної гідної владної системи. Для чого годувати 0,3 млн. держслужбовців? Лишень на їхню заробітну плату витрачається 10 млрд. грн. Але більшої матеріальної шкоди влада завдає Україні розкрадаючи державні кошти по корупційним схемам. Треба щось профінансувати – плати відкат, давай хабар. Не хочеш платити – будеш намертво борсатись у бюрократичних тенетах у пошуках дозволів, віз, грифів, резолюцій.

А чи потрібні Україні найпродажніші в світі суди? На їхнє утримання бюджет щорічно витрачає 2 млрд. грн. Ще 1 млрд. грн. на генеральну прокуратуру. Але кому невідомо, з чого живуть судді та прокурори? Хто ще не посівав?

На державну податкову службу витрачається 4 млрд. грн., а на митну – 1 млрд. грн. щорічно. Ще одна категорія працівників, у яких зарплата не займає основну частку в доходах. Покриваючи тіньовий бізнес, який на сьогодні в Україні становить понад 50% (оборот понад 500 млрд. грн.), певно контролери мають не малий зиск.

На потреби міністерства внутрішніх справ витрачається понад 9 млрд. грн., що більше, ніж на збройні сили. Має місце технічне оновлення міліції на відміну від армії. Проти кого збирається воювати влада?

За умов кризи секвестр бюджету проводиться за рахунок заморожування підтримки пенсійного фонду, зарплат вчителів та лікарів. Але це не відповідає статті 1 Конституції, бо є антигуманним та антисоціальним. Бюджет має не починатися із держслужбовців, а ними закінчуватися, якщо вистачить коштів. Крім того, систему корупційних судів доцільно замінити на громадські третейські (економія коштів понад 2 млрд. грн.); підтримувати правопорядок можна і власними зусиллями, системою дружинних товариств, що поширюється у невеликих містечках (економія понад 9 млрд. грн.); верховну раду можна замінити на традиційне віче (економія 1 млрд. грн.).

Заробітна плата в державному управлінні має бути не найвищою в Україні, а на рівні мінімальної та виплачуватися в останню чергу, щоб це спонукало чиновників до своєчасних розрахунків та гідних соціальних стандартів. Щоб не розводили, як сьогодні, руками - "немає грошей на підвищення мінімалки". Тобто собі і зарплата, і пенсія є, а для людей - нема.

Категорія: Державні фінанси | Додав: fin
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright І.В.Кушнір © 2008-2024