Категорії розділу |
А [21]
|
Б [24]
|
В [15]
|
Г [10]
|
Д [25]
|
Е [12]
|
Є [0]
|
Ж [0]
|
З [15]
|
І [28]
|
К [49]
|
Л [12]
|
М [13]
|
Н [9]
|
О [26]
|
П [56]
|
Р [18]
|
С [36]
|
Т [12]
|
У [2]
|
Ф [32]
|
Х [5]
|
Ц [3]
|
Ч [7]
|
Ш [0]
|
Щ [0]
|
Ю [0]
|
Я [9]
|
|
|
Кафедра фінансів |
 |
Звичайна ціна на продукцію
Звичайна ціна на продукцію — це ціна не менша, ніж середньозважена ціна реалізації аналогічної продукції за будь-якими іншими угодами з купівлі-продажу, укладеними з будь-якою третьою стороною протягом 30 календарних днів, що передували даті реалізації, за винятком того, коли ціни внутрішньої реалізації підлягають державному регулюванню згідно з порядком ціноутворення, встановленим законодавством. У разі, якщо визначити ціни за зазначеною процедурою неможливо, звичайною вважається ціна, яка дорівнює залишковій вартості матеріальних цінностей і нематеріальних активів, що перебувають на балансі платника податку, і номінальній вартості товарів, придбаних для проведення товарообмінних операцій. Кушнір І.В. Фінанси |
Категорія: З | Додав: fin (03.10.2009)
|
Переглядів: 1917
|
|
|