П`ятниця, 26.04.2024, 18:00
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Публікації | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Студентська конференція МДАУ 2009 [67]
Студентська конференція МДАУ 2010 [24]
ЧДТУ 2010 [38]
VII Міжнародна науково-практична конференція "Облік, контроль і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю" 14-16.04.2010. м. Черкаси
Фінансовий словник
Коефіцієнт ефективності хеджування
Коефіцієнт ефективності хеджування - частка від ділення відповідно зміни справедливої вартості або грошових потоків об'єкта хеджування на зміну справедливої вартості або грошового потоку від інструмента хеджування.
П(С)БО 13 "Фінансові інструменти"
Пошук
Статистика
Кафедра фінансів
Головна » Статті » Матеріали конференцій » Студентська конференція МДАУ 2009

ІНТЕРНЕТ – ТЕХНОЛОГІЇ В ОБСЛУГОВУВАННІ КЛІЄНТІВ БАНКУ
Л.В. Швець, студентка групи Б 2/1
Миколаївський державний аграрний університет
Науковий керівник Н.В. Данік

Проблема сутності інтернет-технологій в обслуговуванні клієнтів банку сьогодні досить актуальна. Масштабна інтернетизація суспільства, поява все нових і нових банків, зростання потреб, які клієнт висуває до банку і банківської системи як такої, спричинили виникнення такого феномену як інтернет-банк (повне віддзеркалення послуг, що надає звичайний банк, в Інтернеті).
У світовій практиці наявність інтернет-послуг, які надають банки, вже стала звичною і сприймається клієнтами як належне. Проблема полягає в тому, що організація та впровадження таких систем в Україні є досить складною у зв’язку з відсутністю відповідного законодавства та неможливістю оподаткування через Інтернет.
Взагалі спостерігаємо таку тенденцію, що поступово сучасні банки переходять від «швейцарського консерватизму» до американського «хай-тек». Невід’ємною частиною переходу до вищого рівня банківської системи є вдосконалення обслуговування клієнтів банку – зручність, якість та швидкість обслуговування. Саме для задоволення цих потреб більшість сучасних і закордонних банків використовують Інтернет.
При обслуговуванні клієнтів через Інтернет банку необхідно дотримуватись таких принципів банківського обслуговування: доступності, простоти використання, конфіденційності (особливо актуально для обслуговування клієнтів через Інтернет) оперативності, комплексності, збереження цілісності інформації, аутентифікації (покупці і продавці мають бути впевнені, що всі сторони, що беруть участь в операції, є тими, за кого себе видають). Зручність користування Інтернетом для клієнтів банку обумовлена тим, що скориставшись мережею Інтернет, клієнт отримує можливість у режимі реального часу відстежувати надходження коштів на його рахунки і оперативно здійснювати всі необхідні платежі.
На жаль, сьогодні жоден з вітчизняних банків не може видати кредит через Інтернет з повною функціональністю.
Пасивні операції, що надаються через Інтернет, як правило, зводяться до управління рахунком та отриманням інформації про нього.
Діють такі інтернет-системи взаємодії клієнта з банком:
• Інтернет-банкінг – технологія віддаленого банківського обслуговування, яка дає змогу клієнтові отримувати банківські послуги, не відвідуючи банківський офіс(домашній банк). Ця технологія з’явилась на початку 80-х років ХХ ст. І з того часу набула популярності у світовій практиці банківської діяльності.
• Wap-банкінг – схема роботи аналогічна, з тією відмінністю, що всі операції клієнт виконує з мобільного телефону, а не зі стаціонарного комп’ютера.
• Sms- та e-mail-банкінг – мають лише інформаційний характер (надають інформацію про залишок коштів, про щоденний рух коштів).
• Інтернет-еквайринг і процесінг – забезпечують роботу банку з платіжними картками в Інтернет.
Таким чином банківські операції в Інтернет вигідні і для користувачів(заощадження часу, зручність використання), і для банків(залучення клієнтів). Але банківській системі України ще далеко до європейських стандартів інтернет-обслуговування через недосконалість дистанційних операцій(відсутність системи цифрових підписів, обов’язкове хоча б разове відвідування банку). Та незважаючи на труднощі з впровадженням інтернет-технологій у банківській сфері, з кожним днем кількість бажаючих зайняти свій сегмент ринку банківських інтернет-технологій збільшується. Саме тому можна припустити, що саме банки, які першими досягнуть відображення своєї діяльності в Інтернеті, займуть провідні позиції на банківському ринку України.

Категорія: Студентська конференція МДАУ 2009 | Додав: fin (24.02.2009)
Переглядів: 22102 | Коментарі: 92
Всього коментарів: 7
7 Stevencab  
0
Действительно поучительно, смотреть вперед на возвращение. Посетите также мою страничку

https://togra.net/board/pun/profile.php?id=175472 открыть счет за рубежом физическим лицом онлайн бесплатно

gg=+

6 Bryanartit  
0
I love HL12

5 Stanleyimmob  
0
樹林美食 內容:特色美食http://www.yuesiang.com/category/shulin-food/

4 odneyfuck  
0
Привет!
Хочу купить крепеж. Кто может что-то посоветовать?
Какая фирма поставляет хорошие крепеж?
Видел вот на этом сайте: http://www.orelmet.ru
Цены кажется нормальные, но я в этом не спец, поэтому если покупали дешевле, подскажите где. Где можно найти оптимальное соотношение цена-качество?

3 nobmdvkhct  
0
Meine Erfahrungen vom 7 Juni 2009

Tach auch

Sie lieben den Körperkult?
Erfahrungen Femmestyle Klinik
Niemand operiert besser Faltenkorrektur
Warum also noch suchen?

Gehen Sie zur Femmestyle Webseite und bekommen Sie alle Informationen über

<a href=http://www.femmestyle.eu/>Bruststraffung günstig</a>
Ein toller Tip von tortenfischpaifemmealledomains 444
do svidaniya

2 Clau  
0
I'm out of laeuge here. Too much brain power on display!

1 Дима  
0
Наталья Вадимовна, если будет такая возможность, попросите кого-нить из студентов написать об такх платежных системах как Webmoney, PayPal etc. Было бы весьма интересно. Им тоже (по крайней мере им полезно)

Ім`я *:
Email *:
Код *:

Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright І.В.Кушнір © 2008-2024